PORQUE SUENIO NO SOI BARRENAU

O PORQUE SUEÑO NO ESTOY LOCO…

Isto yera lo que dica antis d’ahiere se podeba leyer en una paret de Plaza del Pilar… chusto dezaga d’a Oficina de Turismo. O famoso mural d’o grupo de arte urbano espanyol Boamistura que lo fació en 2012, dintro d’o Festival Séptimo Asalto y que, dende que lo facioron se tornó un nuevo simbolo ta la ciudat… a on muitos nos hemos feito a tipica foto de postureo o como souvenir d’a ciudat si yeras turista.

O Festival Asalto leva ya 10 anyadas, seguntes a suyas parolas “levando culor para conseguir una ciudat contemporanea”… fendo un mezclayo entre a reivindicación… a estetica y a ironia… pero lo que ye platero ye que han levau o arte urbano muito más dillá de lo que muitos creyen que ye simple vandalismo… porque o festival ha meso o arte en as carreras y o solars a on solo bi heba basuera o edificios viellos… vuedos e ixublidau, fendo ixas zonas muito mas polidas.

Incluso se puede fer una ruta turistica por os puestos a on se troban istas obras… ya que dimpués de 10 anyos (en Setiembre fan o XI Asalto) o legado d’o Festival incluye unas 70 obras alto u Baixo que se troban dende o vico d’o Gancho y Magadalena dica San Chusé y Arrabal.

O propio Festival en cada edición fa a-saber-lo de actividatz en su “Headquarters” o “Cuartel Cheneral”… incluyendo visitas guidadas.

12784221_10207538097185715_1900243498_n

Pero iste mural d’a Plaza d’o Pilar yera especial… me prexino que por o puesto a on se trobaba y por ixo lo trobaremos tanto a faltar.

Lo facioron en una paretz vueda… que plenaron de graffitis sin dixar cosa en blanco… y dimpués dieron una capa dencima, de culor blanca, fuera d’as letras que farian o texto… a on se podría veyer as culors de debaixo.

Ixa paret zarraba por un costau o zaguer solar que bi heba vuedo en a Plaza… y tras muitos anyos a la fin han prencipiau a construir astí un edificio nuevo d’apartamentos… lo que estió a condena ta o mural.

Como o Festival sabeba que yera un puesto especial ta Zaragoza… se metió d’alcuerdo con la interpresa constructora y ahiere fació un acto de despedida ta que totz pudiesenos decir Au! a o mural y antimás pudiesenos levar-nos un trocet d’o mural de recuerdo.12516289_10207538097945734_2100754264_n

Cal decir que lo trobaremos muito a faltar… pero a vegadas o arte urbano ye efimeroy hemos de aceptar-lo… pero no l’ixublidaremos mai!

Bien se vale que encara restan atros 3 murals en a ciudat, de Boamistura. Uno se troba a o canto d’iste, ye igualemt conoixiu; se trata de “Technologia Omnipotens Regnat” (2010) “Undying Love” (2012) y “Piensa con el Corazón” (2012) antimás d’a suya zaguera obra en o Parque Pignatelli, feito en 2015.

¿Pero sabetz que tos digo? Que continaremos soniando… encara que sigamos barrenaus.

.Chipster Birabolón.

12325365_10207538097505723_941661480_n

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s