1 de Marzo.Diya de 0 Discriminación

DIYA INTERNACIONAL DE 0 DISCRIMINACION

 

Ye plegau en o primer diya de Marzo. L’Asambleya Cheneral d’as Naciones Unidas declaró o 1 d’Aviento de 2013, o 1 de Marzo como Diya Internacional de la Discriminación.

Dende iste Blog somos de raso d’alcuerdo con isto y damos lo emparamos.

Encara que sigamos en 2016 iste problema ye bien luen de disparixer…pareixe que en a nuestra redolada no bi haiga ista mena de problemas, vivimos –se suposa- en un pais d’o primer mundo, moderno…pero no se fa atra cosa que enchegar a TV (más que más bells Canals o bells programas) u fer-nos una golladeta por o nuestro treballo u muitas vegadas tamién en casa nuestra, ta veyer que encara que siga amagada, o de traza subliminal, a discriminación contina present.

Iste diya ye relacionato más que más con a comunidat LGBT y con os prechuicios que bi ha con o VIH. Cal alcordar-se que encara hue bi ha bells 10 paises (alto u baixo) que condenan a pena de muerte a miembros d’a comunidat LGBT y bi’n ha atros 50 a on ye ilegal no mas fer parti d’ista comunidat (no cal charrar de qual ye a situación d’o VIH en istos puestos).

Pero no cal machar ta l’atro canto d’o mundo, en Espanya, que tiene lais -a vegadas- propias d’o sieglo XXI…os casos de discrimacion y a vegadas, d’agresion (de la mena que siga) son presents y cada diya lo veyemos más.

No aturo de leyer noticias de una nueva agresión cada poco tiempo…atro mesache que han abatanau por estar gay..atro que ha perdiu o suyo treballo por tener VIH…unas mesachas que han estau insultadas en un restaurant por besar-se…

Pero no sería chusto ixublidar-se de atrás trazas de discriminación, ya que si somos charrando de o diya de 0 discrimanción…bi ha mas trazas:

Por chenero…por orichen etnico…por discapacidat…por a orientación sexual…por a lateralidat…por emprenyadura…por edat… por creyencias relichiosas…

De todas trazas isto suposa una violación d’os dreitos humans ya que cada persona debe vivir con rispeto y dignidat.

As birabolas son o simbolo d’ista campanya…simbolo de transformación y cambeo.

 

Chipster Birabolón

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s