Tarxeta roya a la homofobia!

tarjeta roja

Voi a prebar de no estendiyarme muito, pero ye que soi muitismo carranyao y cal que ista mena de cosas se sepa.

Nunca no me ha intresau o futbol difuera d’a arquitectura d’os estadios u a historia d’os clubs, porque veigo que no ye un esporte, ye un mercau, más que más en o futbol profesional… cómo puede estar que ganen y malfurrien ixa cantidat de diners debant de nusatras (más que más en istos tiempos) y no sólo lo veigamos bien, sino que demos o nuestro refirme y lo veigamos en TV?  Somos fatos u que?  Nos pasan por los morros a suya luxosa vida, que en tienen por no fer cosa… bueno si, treballar 90 minutos semanals y fer de cabo ta quan un entreno… aays.. pobrichons… han de estar escruxinaus (sarcasmo modo ON) y antimás os meyos de comunicación sin aturar de meter menutos y menutos de futbol en os programas de tv, en as retes socials… y ni sisquiá charran de esporte sino que muitas vegadas solament son fatezas… y yo digo.. y atros esportes… a on son? porque dimpues de tooodo o tiempo perdiu con o futbol, nunca no en queda pa charrar de baloncesto, volley, hockey, badmintong, judo… no será porque no se gana cosa, porque tanto a ran aragonés y estatal bi ha un fascal de profesionals a los que no se les fa mica caso incluso quan son plegaus a lo mas altero. Javier Fernández (patinache artisitco) o el Club Chelo Chaca (hockaey chelo),Teresa Perales (natación) Carolina Marín (badminton), Miguel Abril (ciclismo), Pablo Abián (badminton), Nerea Langa (velocidad), Maria José Poves e Isabel Macias (atletismo) son solo bells eixemplos de profesionals ixublidaus por no dar patadicas a un balón.

No bi ha vida difuera d’o futbol? Por qué solo fa goy iste esporte? Talmen l’esme siga que durante 40 anyos a diversion que bi heba yera a radio, o cine, toros u futbol… y poco mas… toda una cheneración perdida cuya cultura s’alazeta en isto y que lo ha enseñau a o suyos fillos e istos a los suyos. Y todo lo que bi heba difuera d’isto yera rarizo… si no bebebas, fumarreabas o chugabas con o balón yeras raro o maricón, como si ixo estiese un test.. porque ya lo deciba la canta:

El hijo que tiene Asunción

ni fuma, ni bebe, ni juega al balón…

Asunción, Asunción

mira que tu hijo será maricón

Isto s’ha agafau a o subconsciente coleutibo y ye costando muitismo rematar con isto, con ista mentalidat. Tot isto lo digo porque conoixeba a historia de Jesús Tomillero, gaditano y l’unico albitro de futbol en tot l’estau ubiertament gay y por no amagar-se, por ser qui el ye, por amar a qui le pete ha habiu de soportar insultos y agresions verbals y fisicas en o campo, dentro de la Liga Andaluza Senior. Isto lo pinyoró y tuvo o refirme d’os suyos companyers y d’o equipo de a suya tierra, o Cadiz FC que antimas prencipió con a campaya #RojaDirectaALaHomofobia, asinas como de atra muita chent de tot o estau y d’atros chugadors y albitros gays, que no charran publicament d’a suya sexualidat por medrana, porque encara bi’n ha, por culpa de unas colletas de cavernicolas fillos d’o franquismo que no quieren evolucionar, pero que peniblemente tiene peso e influencia.

Jesus continó albitrando, pero a situación no ha amillorau y ha decidiu de deixar o suyo treballo, a suya carrera con solo 22 anyos (dimpués de más de 10 anyos de treballo) porque no puede mas.Os endizques y as agresions verbals yeran continas, incluso por parti de ninos. Dengún ha feito cosa… ni sisquiá a Federación Andaluza de Futbol u o Comité d’Albitros.

Jesus no quiere treballar con medrana y ya no tien ilusión por o suyo treballo

Noraguena a totz que reafirmatz iste esporte y no pinyoratz cosas como ista u a ixos que no pensatz dos vegadas antis de chilar a u chugador o a un albitro, porque podetz tirar por tierra una vida

arbitro

Chipster Birabolón

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s